Barion Pixel
Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü

Általános Szerződési feltételek (ÁSZF)

www.shop.bunnyandteddy.hu

Hatályos: 2018. 10. 28-tól

Visszavonásig érvényes!

 

Bevezetés

Kérjük, hogy a megrendelésed véglegesítése és elküldése előtt olvasd el figyelmesen jelen ÁSZF-et, mert a webáruházban történő vásárlással (a megrendelés elküldésével) elfogadod azt! Az ÁSZF az eladó/szolgáltató és vevő között létrejövő szerződés részét képezi.

Jelen dokumentum tartalmazza vevő és eladó/szolgáltató jogait, kötelezettségeit, felelősségeket, a szerződés létrejöttének feltételeit, a teljesítésre vonatkozó határidőket, a szállítási és fizetési feltételeket, a vásárlástól való elállás feltételeit.

Felhívjuk figyelmed, hogy jelen ÁSZF nem kerül iktatásra, elektronikusan kerül megkötésre. A jelen ÁSZF hatálya alá tartozó szerződések nyelve a magyar.

Ha az ÁSZF valamely pontja jogilag hiányos vagy hatályon kívül van, attól a szerződés további pontjai érvényesek. A jogilag hiányos, vagy hatálytalan pontok helyett a vonatkozó jogszabályok rendelkezései az irányadóak.

A Bunny and Teddy Kft-nek nincsen „A fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról” szóló törvény szerinti magatartási kódexe.

Ha bármilyen kérdésed van a jelen dokumentummal, vagy a webshop, honlap használatával kapcsolatban, esetleg a szállítással, megrendeléssel, termékekkel kapcsolatosan, akkor a „kapcsolat” fülön megadott elérhetőségeken írj, vagy telefonálj!

 

Impresszum: a Szolgáltató adatai

Név: Bunny and Teddy Kft

Székhely: 2049 Diósd, Csaba u 1/A.

Levelezési cím: 2049 Diósd, Csaba u 1/A.

Nyilvántartásba vevő hatóság: Budapest Környéki Törvényszék Cégbírósága

Cégjegyzékszám: 13-09-194491

Adószám: 26385819-2-13

Képviselő: Pámer Judit

Telefonszám: +36 20/457-0403

E-mail: info@bunnyandteddy.hu

Honlap: www.bunnyandteddy.hu

Webshop: www.shop.bunnyandteddy.hu

Bankszámlaszám: 10403923-50526883-72511009

Tárhelyszolgáltató adatai

Név: ShopRenter.hu Kft.

Székhely: 4028 Debrecen, Kassai út 129.

Elérhetőség: +36-1/234-5012, info@shoprenter.hu

 

Vonatkozó jogszabályok

A Jelen dokumentumban nem szabályozott kérdésekben a magyar jog az irányadó, különös tekintettel az alábbiakra:

1997. évi CLV. törvény a fogyasztóvédelemről;

2001. évi CVIII. törvény az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről (Elker. tv.);

2013. évi V. törvény a Polgári Törvénykönyvről (PTK);

151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról;

45/2014 (II.26) kormányrendelet a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól;

19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól.

 

A honlap használata

Regisztráció, belépés

A Bunny and Teddy webshopban lehetőséged van a megrendelést/vásárlást megelőzően egy felhasználói fiókot létrehozni, azaz regisztrálni. A regisztráció megkönnyíti a vásárlási folyamatot. A regisztrációt követően a vásárlói fiók lehetőséget ad a webshop egyéb kényelmi funkcióinak az elérésére és igénybevételére is, például a későbbi vásárlásoknál nem kell újra begépelni a kapcsolati adatokat.

Felhívjuk a figyelmed, hogy a regisztráció során köteles vagy a saját, valóságnak megfelelő adataidat megadni. A regisztráció és a későbbi megrendelés/vásárlás során megadott valótlan adatok esetén a létrejövő elektronikus szerződés semmis.  Továbbá, a  Bunny and Teddy Kft a tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra (név, cím, telefonszám) visszavezethető szállítási késedelemért, hibáért felelősséget nem vállal.

Kérjük, hogy a jelszavadat illetékteleneknek ne add meg, mert a téves rendelésekért, vagy bármilyen ebből az okból okozott kárért sem vállaljuk a felelősséget.

 

A termék kiválasztása, rendelés

A webshopban baba- és gyermekruházatot, valamint plüss játékokat és gyűjtőknek szánt termékeket vásárolhatsz meg. A termékeket megvásárolhatod, vagy megrendelheted online a webshopon keresztül.

A termékekről részletes leírást adunk, feltüntetjük az árat és fotót (fotókat) mellékelünk. A termékről készült fotók színben minimálisan eltérhetnek a valóságtól, a fotózás és az eltérő monitorok színmegjelenítése miatt nem vállalunk felelősséget.

Lehetőséged van választani, illetve rendelni a webshop termékei közül. A kiválasztott termékre kattintva megtekintheted annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándékod esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba rakom” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezed. A  webshop jobb felső sarkában, a„Kosár” gombjára kattintva megtalálod a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizheted a rendelés helyességét (terméket, termék színét, méretét, darabszámát és az árat) A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.

A rendelés elküldése
Ha megfelelőnek találod a kosárban elhelyezett termékeket, leellenőrizted a végösszeget, és úgy döntöttél, hogy meg szeretnéd vásárolni őket, akkor egyszerűen kattints a "Pénztár" gombra.

 A webshopban lehetőséged van az alábbi módokon vásárolni:

  • vásárlás már regisztrált vásárlóként
  • vásárlás új vásárlóként, regisztráció után
  • regisztráció nélküli vásárlás

Ha korábban már vásároltál a webshopban, akkor add meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címed és jelszavadat. Ha új vásárlóként szeretnél regisztrálni, akkor add meg a vásárláshoz szükséges adataidat, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkezned. Regisztráció nélküli vásárlás esetén add meg a számlázási és szállítási címed.


A következő lépésben válaszd ki a megfelelő szállítási módot:

  • Házhozszállítás (DPD futárszolgálattal)
  • Pick Pack Pont-on (csomagponton) történő személyes átvétel

Ezt követően válaszd ki a  fizetési módot:

  • banki átutalás - (Megrendelésed leadásakor e-mailben értesítünk, hogy rendelésed "függő állapot"-ba került, amint megérkezik bankszámlánkra az átutalt összeg, a rendelést aktiváljuk, és e-mailben minden szükséges további információt közlünk veled.)
  • utánvét - ( A küldemény ellenértéke az átvételekor a DPD futárszolgálat munkatársának készpénzben, vagy bankkártyával fizetendő.)
  • Fizetés egy általad kiválasztott Pick Pack Ponton (csomagponton)-  (A megérkezett  csomag ellenértékét készpénzben vagy bankkártyával tudod kifizetni az általad választott helyszínen. A bankkártyás fizetési lehetőségről az adott átvételi ponton előre tájékozódnod kell.)
  • online bankártyás fizetés : Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.”

 

Ha egyetértesz a megrendelés tartalmával, kiválasztottad a szállítási és fizetési módot , akkor a megrendelés elküldéséhez kattints a „Megrendelés” gombra.

 

Árak, árváltoztatás joga, eljárás hibás ár esetén:


Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyek a webshopban a termékek mellett találhatóak. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költséget a pénztár folyamat során, a megrendelés véglegesítése előtt, a megrendelt termékek súlyának, nagyságának függvényében számolja ki a rendszer. A szállításhoz kapcsolódó csomagolásért külön díjat nem számolunk fel.

A vásárlás nincsen minimális összeghatárhoz kötve.

Ha a webshopban hiba, hiányosság, vagy aránytalanul alacsony ár jelenik meg a termékeknél, vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése, illetve módosítása után azonnal tájékoztatunk az új adatokról új árakról. Ezt követően még egyszer megerősítheted a megrendelést, vagy lehetőséged van arra, hogy elállj a szerződéstől. A Bunny and Teddy Kft nem köteles a terméket a hibás áron szállítani. Hivatkozva, a  Polgári Törvénykönyv (2013. évi V. törvény) alapján a szerződés a felek akaratának kölcsönös és egybehangzó kifejezésével jön létre, ha az egyik fél nem fogadja el a feltételeket, nem jön létre a szerződés.


 

Akciós árak, kedvezmények, kuponok.

Ha akciós árat vezetünk be, akkor részletesen tájékoztatunk az akció részleteiről (akció érvényessége, nagysága). 

A webshopban a kedvezmények halmozására, összevonására nincsen lehetőség. Egy rendelés esetén csak egy kuponkódot tudsz felhasználni. Akciós termékekre nem használhatsz kuponkódot.

Hűségpont felhasználható akciós termékre is, vagy kuponkód használata mellett is.

 

Hűségpont rendszer

A webshopon regisztrált vásárlóknak minden vásárlás alkalmával elköltött 100 Ft után 1 hűségpontot írunk jóvá, amelyet akár a következő vásárlásnál is felhasználhatsz, vagy tovább gyűjtöd a pontokat.

1 hűségpont beváltáskori értéke 5 Ft.

A hűségpont felhasználható az akciós és teljes áru termékekre, a kapott pontok 180 napig érvényesek. A hűségpontot a rendelés teljesítésekor írjuk jóvá. Nem jár hűségpont a csere termékekre, visszaküldött termékekre és a szállítási költségre.A hűségpontok pénzre nem válthatók, a regisztrált vásárlói fiók megszűntetésével automatikusan törlődnek.


Ajándékutalvány, ajándékkártya

A kiállítástól számított fél éven belül használható fel. 5000 Ft-os , 10000 Ft-os és 20000 Ft-os címletekben vásárolható meg, és e-mailben, pdf-ben küldjük el.

Fizetési módok

Az alábbi fizetési módok közül választhatsz:

Utánvét:

Ha a rendelés értékét a csomag kézhezvételekor szeretnéd kifizetni, akkor a DPD futárnál fizethetsz bankkártyával, vagy készpénzben.

Átutalás:

Ha a rendelés értékét átutalással szeretnéd fizetni, akkor a rendelés visszaigazolása után 3 napon belül utald el az összeget a visszaigazoló e-mailben megadott bankszámlaszámra, mert a csomagot, csak az összeg a bankszámlaszámunkra történő beérkezését követően indítjuk el.

Csomagpontos fizetés:

A rendelés ellenértékét készpénzben vagy bankkártyával tudod kifizetni az általad választott helyszínen. A bankkártyás fizetési lehetőségről az adott átvételi ponton előre tájékozódnod kell.

Szállítási információk:

Kérjük, hogy csak akkor rendeld meg a kívánt termékeket utánvéttel, ha a csomag átvételekor ki tudod fizetni annak díját a futárnak! Az át nem vett és visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük. Ebben az esetben a csomag újra kiküldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő utalása esetén fogjuk elindítani!

A szállítási díjat a rendszer automatikusan számolja a megvásárolni kívánt termékek méretének és súlyának figyelembevételével, arról a pénztár folyamat során tudsz tájékozódni.

A szállítás költsége minimálisan 1500 Ft.

A szállítás költsége csak Magyarországra vonatkozik. Ha máshová szeretnél szállítatni,akkor vedd fel velünk a kapcsolatot.

Teljesítési határidő

A raktáron lévő termékeket a visszaigazolástól számított 1-3 munkanapon belül kapod meg. A külföldi raktáron lévő termékeket általában 5-10 munkanapon belül szállítjuk, de erről minden esetben tájékoztatunk.

A megrendelésekre vonatkozóan az általános teljesítési határidő a rendelés visszaigazolásától számított legfeljebb 30 nap. Ez a szállítási határidő tájékoztató jellegű, az ettől történő eltérést minden esetben e-mail útján jelezzük. Jelen ÁSZF elfogadásával tudomásul veszed, hogy a megadott szállítási idő túllépése miatt a Bunny and Teddy Kft a kártérítési felelősséget kifejezetten kizárja.

 

Visszaigazolt rendelések visszautasítása

Előfordulhat, hogy a webshopon forgalmazott termékek gyártása megszűnt, vagy a külföldi raktárból elfogyott, vagy elfogyott ugyan, de után gyártás alatt van. Ezekben az esetekben fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. A részben történő teljesítésre csak akkor kerülhet sor, miután veled előzetesen egyeztettünk. Ha a visszautasított terméket már kifizetted, akkor azt 5 munkanapon belül visszautaljuk.


Panaszügyintézés, reklamáció és jogérvényesítési lehetőségek

 

A Bunny and Teddy Kft törekszik rá, hogy a megrendelésedet pontosan, időben teljesítse. Ha bármilyen észrevételed, kérdésed, kifogásod van, azt kérjük, hogy a +36 20 457 0403-as telefonszámon jelezd.

Felhívjuk figyelmed, hogy a hívásodat, beszélgetésedet NEM rögzítjük. Ha telefonon jelzed a reklamációdat, kifogásodat, azt azonnal megvizsgáljuk és szükség szerint orvosoljuk.

Ha a megvásárolt termékkel, vagy a nyújtott szolgáltatással kapcsolatban panaszod van, akkor kérjük, hogy írásban az alábbi e-mail címre küldd el: shop@bunnyandteddy.hu

A panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontunkról jegyzőkönyvet veszünk fel, amelyet kivizsgálunk, mihamarabb megválaszolunk, továbbá annak egy másolati példányát e-mailben elküldjük neked. (A panaszra vonatkozó jegyzőkönyvet 5 évig őrizzük meg, kérésre azt a minket ellenőrző hatóságnak bemutatjuk.)

Amennyiben panaszt küldesz, kérünk, hogy küldd el az alábbi adatokat is, mert a jegyzőkönyvhöz szükségünk lesz rájuk:

  1. Vevő neve, lakcíme.
  2. Rendelésed ideje.
  3. A panaszod részletes leírása.
  4. Ha más terméket kaptál, mint amit rendeltél, akkor a számlát, szállítólevet kérjük, fotózd le és csatolmányként küldd el.
  5. Ha a termék hibás/sérült, akkor arról is küldj egy fotót.

A vonatkozó jogszabály alapján a panasz megválaszolására 30 nap áll rendelkezésünkre, de természetesen mihamarabb igyekszünk azt megválaszolni. Ha a panasz elutasításra kerül, akkor azt kötelesek vagyunk megindokolni, írásban és tájékoztatni fogunk, hogy mely hatósághoz, vagy békéltető testülethez fordulhatsz.

Röviden, az alábbi lehetőségeid vannak:

  • Panaszt tehetsz a fogyasztóvédelmi hatóságoknál, ha a fogyasztói jogaidnak megsértését észleled. A panaszod elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról. A fogyasztóvédelmi elsőfokú hatósági feladatokat a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes járási hivatalok látják el, ezek listája itt található: http://jarasinfo.gov.hu/
  • Bírósági eljárás: jogosult vagy a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvény rendelkezései szerint.
  • Ha a panaszodat elutasítottuk, jogosult vagy a lakóhelyed vagy tartózkodási helyed szerint illetékes Békéltető Testülethez is fordulni: a békéltető testület akkor fogja az eljárást megindítani, ha már megkísérelted velünk a vitás ügy rendezését, ám az sikertelen volt.  A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése. A békéltető testület feladata, hogy megkísérelje a fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a felek között, ennek eredménytelensége esetén az ügyben döntést hoz a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A békéltető testület a fogyasztó vagy a vállalkozás kérésére tanácsot ad a fogyasztót megillető jogokkal és a fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban.
    A Békéltető Testületekről bővebb információt, valamint a területileg illetékes testületet itt találod: http://www.bekeltetes.hu
  • Online vitarendezési platform: Az Európai Bizottság által létrehozott honlap, amelybe a vevők beregisztrálhatnak, és egy kérelem kitöltésével rendezni tudják az online vásárláshoz kapcsolódó jogvitáikat, elkerülve a bírósági eljárást.  Az online vitarendezési platform itt érhető el: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=HU

 

Fogyasztói tájékoztató a 45/2014. (II. 26.) kormányrendelet alapján

 

Tájékoztató a vevőt megillető elállási jogról (a termék visszaküldésének joga)


1.  Az elállási jog csak a Polgári Törvénykönyv szerinti fogyasztónak minősülő vevőt illeti meg. Ha nem vagy elégedett a termékkel, akkor a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. § szerint az interneten ( távollevők között)  megillet az indokolás nélküli elállás joga. Ez azt jelenti, hogy a termék átvételétől számítva 14 naptári napon belül indoklás nélkül jelezheted nekünk írásban, a shop@bunnyandteddy.hu –ra küldött  e-mailben, hogy mégsem kéred a terméket. Kérjük, hogy használd a következő linken elérhető elállási nyilatkozatunkat. Az elállási nyilatkozat beérkezését követően egy visszaigazoló e-mailt fogsz kapni.

2. A szerződéstől való elállás esetén kérjük, hogy 14 napon belül a terméket az eredeti állapotában, címkékkel, az eredeti csomagolásával, dokumentációjával küldd nekünk vissza a székhelyünkre: 2049 Diósd, Csaba u 1/A .

3. Ha elállsz a szerződéstől, akkor a Bunny and Teddy Kft  az elállási nyilatkozat beérkezésétől számított 14 napon belül visszautalja a kifizetett összeget (a termék vételárát és az általános szállítási díjat is). Felhívjuk a figyelmed, hogy a hibásan és/vagy pontatlanul megadott bankszámlaszám vagy postai cím következtében történő visszafizetési késedelem miatt a Bunny and Teddy Kft –t  felelősség nem terheli. Az általános szállítási díj azt jelenti, hogy, ha a vevő a szokásos szállítástól eltérő,de annál jóval költségesebb szállítást választott, a Bunny and Teddy Kft. nem köteles az ebből eredő többletköltséget visszatéríteni, azaz feltüntetett általános szállítási díjtételek erejéig áll fenn visszatérítési kötelezettségünk. 

4. A termék visszaküldésének a díja a minden esetben a vevőt terheli. A Bunny and Teddy Kft. mindaddig visszatarthatja a vevőnek visszajáró összeget, amíg a vevő a terméket vissza nem küldte a székhelyünkre, vagy nem igazolta, hogy azt visszaküldte. Utánvéttel, portóval feladott küldeményeket nem áll módunkban elfogadni. 

5. A vevő felelős a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó, használatból eredő értékcsökkenésért. Ha a visszaküldött termék a vevő hibájából megrongálódik és már nem adható el teljes áron, akkor a vevőnek az értékcsökkentett termék vételárát utaljuk vissza. A Félreértések elkerülése miatt a visszaküldött csomag kibontását kamerával rögzítjük .

6. Felhívjuk a figyelmed, hogy az elállási jog nem gyakorolható az alábbi esetekben (45/2014 (II.26.) Korm. Rendelet 29. §. (1) alapján:

            a) a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti;

c) olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak;
 

7.A fenti pontokban foglaltak nem érintik azt a jogot, hogy a termék megrendelése után (szerződéskötés után), de még a kiszállítás előtt élj az elállási jogoddal. Ha még sincs szükséged a termékre, akkor még a kiszállítás előtt jelezd nekünk telefonon, vagy e-mailben.



 

Kellékszavatosság, termékszavatosság, jótállás (45/2014 (II.26.) Korm. rendelet 9. § (3)  és a 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet 3. számú melléklete alapján)

 

A szavatossági és jótállási feltételeket a Bunny and Teddy Kft és a Vevő között a mindenkor hatályos Polgári Törvénykönyv szabályozza.

Hibás teljesítés:

A Bunny and Teddy Kft hibásan teljesít, ha a termék/szolgáltatás nem felel meg a szerződésben, vagy jogszabályban meghatározott minőségi követelményeknek.. Ha a vevő a hibát a szerződés (megrendelés) időpontjában ismerte,vagy ismernie kellett, akkor a teljesítés nem minősül hibás teljesítésnek.

Keresés